Филология,социология и культурология. Современные тенденции в науке и образовании /Filologia, socjologia i kulturoznawstwo. Współczesne tendencje w nauce i edukacji 30.10.2016- 31.10.2016 Краков/Kraków
SPIS /Содержание
SEKCJA 22. Filologię. (Филологические науки)
ФУНКЦІОНУВАННЯ МЕТАФОРИ У ПОЕЗІІ АНДРІЯ МАЛИШКА
ПРОБЛЕМА “МЕХАНІЗАЦІЇ” ЛЮДИНИ У РОМАНІ ОЛДОСА ГАКСЛІ “ПРЕКРАСНИЙ НОВИЙ СВІТ”
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚ ӘҢГІМЕЛЕРІНДЕГІ АҢЫЗДЫҚ ЖЕЛІ
МЕТОД КОРПУСНОГО АНАЛІЗУ ВИВЧЕННЯ ОДИНИЦЬ ІДЕОМАТИЧНОГО ПРОСТОРУ «HOMOSAPIENS»
ПРИЄДНУВАННЯ ЯК ОДИН ІЗ ПРИЙОМІВ ЕКСПРЕСИВНОГО СИНТАКСИСУ
ПРОБЛЕМНІСТЬ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНУ LANGAGE
ОСОБЛИВОСТІ ДІЄСЛІВНОЇ ТРАНСПОЗИЦІЇ У ФРАНЦУЗЬКІЙ МОВІ
ВИКОРИСТАННЯ КОРПУСНОЇ ЛІНГВІСТИКИ У ДОСЛІДЖЕННІ ІДІОМАТИКИ АНГЛОМОВНИХ ПУБЛІЧНИХ ВИСТУПІВ
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ГЕНДЕРНОГО КОМПОНЕНТУ В АНГЛОМОВНИХ ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
АКСІОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ АДГЕРЕНТНО-ОЦІННОЇ НЕОЛОГІЧНОЇ ОДИНИЦІ
USING GAMES IN TEACHING ENGLISH
FUTURE CAREER OPPORTUNITIES AS A MEANS TO UPRISE STUDENTS’ MOTIVATION TO STUDY FOREIGN LANGUAGE
Психолого- педагогічний аспект проблеми навчання англійської мови в початком школі
UPDATING ENVIRONMENTAL COMMUNICATIONS: EUROPEAN ENVIRONMENTAL AGENCY’S VISION
ЖЕСТОВЫЙ ЯЗЫК КАК УНИВЕРСАЛЬНОЕ СВОЙСТВО ЯЗЫКОВОГО ОБЩЕНИЯ
Актуальні проблеми перекладацької етики